26 Eylül 2013 Perşembe

33.gün: Nürnberg-Würzburg (126km.)

Mesafe: 126km.
Süre: 6sa.36dk.
Konaklama: Paul’un evi (CS)
Tarih: 08.08.2012

Uyandığımda boğazım ağrıyor, burnum akıyordu. Avusturya’da yakalandığımız yağmurun acısı şimdi çıkıyordu. Halsiz bir şekilde yola çıktık. Nürnberg’in çıkışı, girişi kadar zor olmuştu. Sürekli otobanlara rastlıyorduk. Alternatif köy yolları vardı. Oralardan sürdük. 3-5 km. de bir yolu kontrol ediyorduk, Ege tek elle bisiklet sürmekten harap olmuştu. Süperman gibi ilerliyorduJ Hastalığın verdiği yorgunlukla, sürmekte zorlanıyordum. Bir an önce bitsin bugün diyordum öte yandan gün hiç bitmeyecek gibi geliyordu. Alkol tedavisine başladım ben de. Jagermeister aldım Neumark diye bir marketten. 40 çeşit bitki özünde yapılmış bir likör. En sevdiğim alkollerdendir. Boğazımı yakıyor ve ağrım kısmen azalıyordu.

Aksilikler peşimizi bırakmıyordu. Kaskımın ışığı düştü, birkaç kez zincir attı. Sonrasında önce Ege’nin akabinde benim heybem yırtıldı. Onlarla uğraşırken hava da kararmıştı. Heybeyi onarmaya çalışırken bir kadın yanaştı yanımıza transporter tarzı arabasıyla. Bizi istediğimiz yere bırakabileceğini söyledi. Kabul eder miyiz böyle bir yardımı onca yolu sadece kas gücümüzle gitmişken! Kibarca reddedip, işimizi bitirdik.


Würzburg’da evinde kalacağımız Paul ile mesajlaşıyorduk. Ha geldik, ha geleceğiz diyoruz ve sonunda varıyoruz. Paul ile ilgili bir anekdot;  CS’den istek gönderdiğimizde kabul edip, bira içip içmediğimizi sormuştu ilk. Nedenini gece vardığımızda anlıyoruz. Hazırlık yapıp tüm dolabı birayla doldurmuş bu Venezuelalı arkadaşımız. Hem de, buğdaydan yapılmış Bavyera birası. Genelde buğday birası sevmem ama bu bira bir harikaydı dostum J 3-4 biraya anca dayanıyor yorgun vücudumuz ve istirahate geçiyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder