26 Eylül 2013 Perşembe

42.gün: Eindhoven-Amsterdam (152km.)

Mesafe: 152km.
Süre: 7sa. 49dk.
Konaklama: Philippa ve Tobias’ın evi (CS)
Tarih: 17.08.2012

Gün bisiklet başkenti Amsterdam’a varma günü. O heyecanla yola koyulduk. Bisiklet sürmek keyifli arkadaş burada, zaten insanlarda hakkını veriyorlar bu yolların, hiç boş bırakmıyorlar, sürekli bir bisiklet trafiği. Işıklarda kim önce kalkacak diye bir şey var bu ülkede. Araba gibi pati yaparak kalkan gördümJ. Tabi bisiklet yolu bu kadar fazla olunca, yolu karıştırma ihtimalinde artıyor.


Eindhoven’ı çıkınca kanallar görüyoruz tekrar. Bir tarafta kanaldan geçen gemicikler, diğer yanda arabalar, ortada biz bisikletliler. Amsterdam yolunda 3500km. görüyoruz. Şehre vardığımızda otogarın oradan geçerken duygulanıyorum. İki sene önce geldiğimde yalnızdım neyse ki bu sefer Ege vardı. Gece yarımda eve varıyoruz. Güzel bir karşılama. Duş aldıktan sonra Filippa soruyor:


Filippa: Bisikletten sonra duş almak iyi geldi değil mi?
Ben: Evet, zaten bisikletten sonra duş almak en iyi ikinci şeydir.
Filippa: Birincisi nedir?
Ben: Bira içmek.
Filippa: Hay Allah, evde de bira kalmamış. Neyse ben gidip alayım.



Evet, biraz adiyimJ Baktım 15 dakika sonra elinde 6lık heineken ile geri geldi Filippa. Afiyetle biramızı içip, istirahate çekiliyoruz. Amsterdam’a gelmişiz gezmeden olmaz, iki gün mola veriyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder