26 Eylül 2013 Perşembe

45.gün: Amsterdam-Hoek Van Holland (93km.)

Mesafe: 93km.
Süre: 5sa. 04dk.
Konaklama: Stena Line, Hollanda-İngiltere feribotu
Tarih: 20.08.2012

Tobias ve Filippa 
Amsterdam’da iki gün boyunca kendimi yeniledim, Amstel nehrinde yüzdüm, Heineken’de bira içtim, Hard Rock Cafe’de kulağımın pasını sildim. Bu iki günün ardından gün, Birleşik Krallığa geçme günüydü.

Sakin bir gün oluyordu, hava lehimizeydi. Hoek Van Holland’a yaklaştıkça rüzgar biraz arttı. Bizi karşıya Ada’ya taşıyacak olan şirket Stena Line. Günde iki sefer yapıyor Ada’ya. Gece seferinde kamara kiralamak zorunlu, yatak için 10ar euro, bisikletler için 5er Euro verip toplamda kişi başı 85 euro harcıyoruz. Gündüz seferine göre daha yavaş gidiyor.

Ada’ya kara yolu ile ulaşım yok, Fransa’dan tren ile geçiş mümkün. Kara yolu olsaydı, hiç tereddüt etmez, yaklaşık 200km.tünelden sürerdim. Akşam 21.00 gibi limana varıyoruz, gemi 22:30’da hareket ediyor, Harwich limanına doğru.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder